Soel - Foto & Pyssel

Alla inlägg under maj 2011

Av Soel - 13 maj 2011 15:21

jag hann inte lägga ut bilder på mobilfodralet igår men nu så :)

   Öppet :)   Knappen (1kr på myrorna...)   Knappen igen. Jag kunde inte bestämma mig för vilken bild som var bäst :P   Och stängt


 

Av Soel - 11 maj 2011 17:09

På grund av det fiiiina vädret *professor*, tar jag härmed solskenslov!! :) (fanns faktiskt helt seriöst för ca. 60 år sen, borde verkligen införas igen :P) Men några sommarbilder blev det iallafall :D

   Fin studsmatta i bakgrunden :P


       Äppelblommor :)


Imorron kommer jag nog vara färdig med mitt stickade mobilfodral, bilder då! :)



Kramar   

Av Soel - 10 maj 2011 17:39

Eftersom det är så himla varmt ute så tog jag lite sommarbider :)

Så...

... en bildbomb!!

                       Supersnygga :)


Sommarkramar <3   

Av Soel - 9 maj 2011 19:50

Kort


Satt och gjorde två små kort, här kommer lite bilder på dom:


     


                                                                   Sommarkramar:  

Av Soel - 9 maj 2011 16:24

Jag och Louise gjorde "jättefina" vårträd: 

   Rosa vitt träd.

Konstnär: Solo


   Björk no.1

Konstnär: Lollouise

   Björk no.2

Konstnär: Solo :)


Solm sagt, otroligt vackra...


Kramar från lollolollolollolollolollo  

Av Soel - 8 maj 2011 20:49



Hjärtan!! 


      Här är en bild på några hjärtan jag nåltovade. Dom är inte helt perfekta men dom får duga;)                                                                   


                                                                                    

 

Av Soel - 8 maj 2011 18:36

Jag och Ellea gick ut och plockade "blommor" (olika gröna grässorter...) och satte i en fiiin vas.

   Snett. Orkade inte rotera den *vända på hela skärmen till datorn*


   Löv   Löv igen   Riktigt löv (3:e gången gillt).

   Och med absolut bästa bakggrunden!! :)


Sommarhälsningar &      


Av Soel - 7 maj 2011 17:25

      Muffinsar!!!

Det var ett tag sedan jag bakade muffinsarna, men här kommer dom:)


Det här är pizzamuffins men dom ser inte så goda ut, men de var dom. 


    Det här är hederliga gamla vanliga chokladmuffins:)



                                                                   Muffinkramar:  


Presentation


Vi är två 13-åriga tjejer som bloggar om pyssel och bloggen har även blivit kind of a fotoblogg. Vi uppdaterar så ofta vi hinner, eftersom det är roligare att läsa då!!

Kategorier

Omröstning

Vad är bäst med sommarlov?
 Bada
 Sola
 Åka utomlands
 Regniga "sitta-inne-och-kolla-på-film-dagar"
 Sovmorgon
 Slappa
 Cykla
 Äta glass
 Spela minigolf
 Campa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards